مقالات

آشنایی با رنگ سوله

آشنایی با رنگ سوله

رنگ صنعتی سوله یکی دیگر از انواع رنگ های پرفروش و پر کاربرد است در این بخش از مقاله نیز به طور اختصاصی در مورد انواع رنگ صنعتی سوله و البته کاربرد آن ها مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

رنگ ها ترکیبات مختلفی هستند که برخی از آن ها صرفا به عنوان تزیین کننده و برخی از آن ها به عنوان عامل نگهدارنده در نظر گرفته می شود . لازم به ذکر است که این عامل سبب شده است میزان مصرف آنها متغیر باشد.

اگر رنگی به عنوان پوشش در برابر زنگ زدگی در لوله های بزرگ استفاده می شود باید برخی از ویژگی های منحصر به فرد را داشته باشد. رنگ صنعتی سوله به طور کامل در سازه های موجود در سوله ها استفاده می شود کاربرد اصلی آن به عنوان یک پوشش مقاوم است.

نقش موثر رنگ سوله بر سازه های فولادی

رنگ سوله به واسطه ی داشتن خاصیت ضدخوردگی معمولا اولین انتخاب برای پوشش دهی بافت فلزی ساختمان های صنعتی هستند. در طول سالیان گذشته پروژه های رنگ آمیزی سازه های فولادی همواره متناسب با پروتکلهای تنظیم شده در حیطه ی حفاظت از محیط زیست بوده است و علاوه بر عدم تاثیر سوء و به نوعی سازگاری با فضای اطراف بهترین عملکرد را برای افزایش دوام و پایداری سازه های فولادی ارائه می دهند.

سیستم های اولیه اغلب اعمال پنج و شش لایه رنگ سوله را ترجیح می دهند که قطعاً به دلیل ضعف در فرمولارنگ پلی اورتان سیون محلول بود اما اکنون با توسعه ی ماشین آلات و دستگاه های فرآوری پیشرفته تنها اعمال سه لایه از رنگ که شامل پرایمرها هم می شود، کفایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


+ پنج = 9